Polityka zwrot贸w i reklamacji
Polityka zwrot贸w i reklamacji
Og贸lne
Zapewniamy 100-dniow膮 polityk臋 zwrot贸w, co oznacza, 偶e masz 100 dni od otrzymania Framky na z艂o偶enie wniosku o zwrot.
Aby kwalifikowa膰 si臋 do zwrotu, produkt musi by膰 w takim samym stanie, w jakim zosta艂 otrzymany i musi znajdowa膰 si臋 w oryginalnym opakowaniu.
Aby rozpocz膮膰 procedur臋 zwrotu, prosimy o kontakt pod adresem hello@framky.com. Je艣li zwrot zostanie zaakceptowany, wy艣lemy etykiet臋 zwrotn膮 oraz instrukcje dotycz膮ce sposobu i miejsca wys艂ania paczki. Przedmioty odes艂ane do nas bez zlecenia zwrotu nie b臋d膮 przyjmowane.
W przypadku jakichkolwiek pyta艅 dotycz膮cych zwrotu, zawsze mo偶na skontaktowa膰 si臋 z nami pod adresem hello@framky.com.
Zwroty s膮 wysy艂ane na adres:
Framky sp. z o.o.
Heliotrop贸w 29/D3
04-796 Warszawa
NIP: 5213928409
Uszkodzenia i problemy
Prosimy o sprawdzenie zam贸wienia po jego otrzymaniu i niezw艂oczne skontaktowanie si臋 z nami, je艣li produkt jest wadliwy, uszkodzony lub je艣li otrzyma艂e艣 niew艂a艣ciwy produkt, aby艣my mogli oceni膰 problem i go rozwi膮za膰.
Wyj膮tki / pozycje niepodlegaj膮ce zwrotowi
Niestety nie przyjmujemy zwrot贸w produkt贸w wyprzeda偶owych.
Zwroty
Po otrzymaniu i zweryfikowaniu zwrotu poinformujemy Ci臋, czy zosta艂 on zatwierdzony, czy te偶 nie. Je艣li zwrot zostanie zatwierdzony, u偶ytkownik otrzyma automatyczny zwrot pieni臋dzy przy u偶yciu pierwotnej metody p艂atno艣ci. Nale偶y pami臋ta膰, 偶e przetworzenie i zaksi臋gowanie zwrotu przez bank lub firm臋 obs艂uguj膮c膮 karty kredytowe mo偶e zaj膮膰 troch臋 czasu.