Polityka zwrotów i reklamacji
Polityka zwrotów i reklamacji
Ogólne
Zapewniamy 100-dniową politykę zwrotów, co oznacza, że masz 100 dni od otrzymania Framky na złożenie wniosku o zwrot.
Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być w takim samym stanie, w jakim został otrzymany i musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Aby rozpocząć procedurę zwrotu, prosimy o kontakt pod adresem hello@framky.com. Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, wyślemy etykietę zwrotną oraz instrukcje dotyczące sposobu i miejsca wysłania paczki. Przedmioty odesłane do nas bez zlecenia zwrotu nie będą przyjmowane.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotu, zawsze można skontaktować się z nami pod adresem hello@framky.com.
Zwroty są wysyłane na adres:
Framky sp. z o.o.
Heliotropów 29/D3
04-796 Warszawa
NIP: 5213928409
Uszkodzenia i problemy
Prosimy o sprawdzenie zamówienia po jego otrzymaniu i niezwłoczne skontaktowanie się z nami, jeśli produkt jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, abyśmy mogli ocenić problem i go rozwiązać.
Wyjątki / pozycje niepodlegające zwrotowi
Niestety nie przyjmujemy zwrotów produktów wyprzedażowych.
Zwroty
Po otrzymaniu i zweryfikowaniu zwrotu poinformujemy Cię, czy został on zatwierdzony, czy też nie. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, użytkownik otrzyma automatyczny zwrot pieniędzy przy użyciu pierwotnej metody płatności. Należy pamiętać, że przetworzenie i zaksięgowanie zwrotu przez bank lub firmę obsługującą karty kredytowe może zająć trochę czasu.