Często zadawane pytania
Znajdziesz tutaj odpowiedzi na większość Twoich pytań.
Skontaktuj się z nami, jeżeli nadal potrzebujesz pomocy.
Galerie zdjęć Framky
Proponujemy następujące rozmiary dla standardowych galerii: mała (120x80cm), średnia (150x100cm), duża (250x150cm). Użytkownik może sobie jednak wybrać dowolny rozmiar wpisując samodzielnie szerokość i wysokość dostępnego miejsca - system zaproponuje układ galerii dopasowany do tych wymiarów.
Maksymalny rozmiar kompozycji jaki możemy wyprodukować to 10x5 metrów.
Wieszaki można zastosować przy większości ścian, jednak wymagają one gładkiej powierzchni.
W jakich sytuacjach się nie sprawdzą?
Stary tynk - jeżeli masz podejrzenie, że Twój tynk lub farba mogą odejść od ściany.
Ściany strukturalne lub cegła - ich porowatość może być zbyt duża, aby wieszaki trzymały wystarczająco mocno.
W takiej sytuacji, najlepiej zdecydować się na zakup z tradycyjnym montażem. Szablon, który będzie dołączony do galerii posiada dziurki, w których należy wiercić, aby prosto i równo powiesić ramki.
Nie powinny. Jeśli wieszaki zostaną prawidłowo odklejone, nie pozostawią śladów na ścianie.
Jeżeli posiadasz stary tynk, który może być słabszy, zadbaj szczególnie o bardzo powolne odklejanie wieszaków.
Wieszaki mogą zostawić minimalny ślad po kleju, widoczny tylko pod światło. Wystarczy, że przetrzesz ścianę w tym miejscu mokrą ściereczką, nasączoną np. płynem z alkoholem, aby odtłuścić powierzchnię lub użyjesz specjalnej gąbki, do ścierania zabrudzeń ze ściany.
Galerie Framky to autorskie rozwiązanie do wywoływania zdjęć i oprawiania ich w ramy bez użycia szkła. Wymaga to przymocowania zdjęcia do twardej, kartonowej płyty, co robimy w procesie produkcji. W związku z tym, nie jest możliwy zakup samych ramek.
Jednak nie ograniczamy się jedynie do wydruków zdjęć. Możesz wgrać do ramki zeskanowaną pracę swojego dziecka, lub artystyczny plakat.
Używamy 3 rodzajów papieru, które można wybrać w trakcie zakupu Galerii:
Standard Photographic Matt - głębokie kolory na doskonale matowym papierze premium o gramaturze 230 g/m2.
Fine Art - 100 % bawełniany i bezkwasowy (270 g/m2), cieplejszy o gładkiej teksturze. Przewyższa tradycyjny papier w nasyceniu kolorów, dzięki doskonałemu pochłanianiu tuszu.
Hahnemühle Photo Rag Bright White - topowy papier fine-art o gramaturze 310 g/m2 i wyrafinowanej teksturze.
- - zdjęcia bez marginesu, które w całości wypełniają ramy,
- - zdjęcia z marginesem (mały, średni, duży) + możliwość wydrukowania napisu na marginesie,
- - zdjęcia z passepartout - jest to kartonowa ramka umieszczona w oprawie zdjęcia, zasłaniająca jego brzegi.
Zamówienia
Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +48 22 270 1091 lub wyślij wiadomość e-mail na adres hello@framky.com. Podaj numer zamówienia, a my zweryfikujemy, czy zamówienie można jeszcze anulować. Następnie w ciągu 7 dni roboczych, zwrócimy środki tą samą metodą, którą wybrałeś przy składaniu zamówienia. Zostaniesz poinformowany mailowo o zwróceniu środków na konto.
Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +48 22 270 1091 lub wyślij wiadomość e-mail na adres hello@framky.com. Po zweryfikowaniu statusu zamówienia odblokujemy możliwość jego edycji.
Metody płatności
Polska: Szybki przelew online (Przelewy24). Za pomocą systemu Przelewy24 wybierasz swój bank. W kolejnym kroku logujesz się do bankowości internetowej oraz potwierdzasz płatność. Cały proces ma miejsce w szyfrowanym, bezpiecznym połączeniu SSL, który zapewnia ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną. Po dokonaniu płatności, powracasz na stronę Framky oraz dostajesz wiadomość e-mail z potwierdzeniem i opłaceniem zamówienia, a Twoja wymarzona Galeria zdjęć zostaje przekazana do realizacji, o czym również zostaniesz poinformowany w osobnej wiadomości.
Wysyłka
Dostawa w całej Unii Europejskiej jest darmowa.
Polska - oferujemy dostawę kurierem InPost, DPD, UPS.
Kraje Unii Europejskiej - paczki dostarcza kurier DPD, UPS.
Zamówienie można odebrać osobiście w naszej siedzibie przy ul. Heliotropów 29 w Warszawie. W takiej sytuacji, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny, aby umówić się na odbiór.
Po otrzymaniu paczki należy ją dokładnie sprawdzić. Sprawdź, czy nie ma uszkodzeń, zagięć lub śladów otwierania. Jeśli zauważysz coś podejrzanego, otwórz ją w obecności kuriera. Jeśli produkt wewnątrz paczki został uszkodzony, kurier powinien sporządzić na miejscu protokół szkody, w którym opiszesz dokładnie, w jaki sposób i co zostało uszkodzone w naszej paczce.
Gdy jednak uszkodzenie zauważysz już po odejściu kuriera, powinieneś skontaktować się z przewoźnikiemi, aby sporządzić protokół szkody. Należy to zrobić w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki. Do czasu przybycia kuriera, odbiorca powinien pozostawić przesyłkę i jej opakowanie do wglądu kuriera.
Zwroty
- 1. Wyślij wiadomość e-mail na adres hello@framky.com podając numer zamówienia i zgłaszając chęć dokonania zwrotu. Będzie nam miło, jeśli podasz nam przyczynę.
- 2. Zapakuj i zabezpiecz paczkę, włóż do niej formularz zwrotu.
- 3. Nadaj przesyłkę na adres naszej siedziby:
Framky sp. z o.o.
ul. Heliotropów 29
04-796 Warszawa
- 4. Otrzymasz e-mail z powiadomieniem, gdy przesyłka do nas dotrze.
- 5. W ciągu 14 dni roboczych, rozpatrzymy zwrot i prześlemy pieniądze z powrotem na Twoje konto. Zostaniesz o tym poinformowany mailowo.
Reklamacje
Framky jest zobowiązane dostarczyć produkt wolny od wad. Gdy Kupujący jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, wówczas do umowy sprzedaży stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego o sprzedaży (przepisy dot. rękojmi za wady). Reklamacje i roszczenia z tytułu wad produktu powinny być zgłaszane zgodnie z tymi przepisami.
Jeżeli sprzedany produkt jest uszkodzony lub ma wady, wtedy Klient składając reklamację, może zażądać usunięcia wady, wymiany produktu na nowy, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub oświadczenie o odstąpieniu od umowy (od umowy nie można odstąpić, o ile wada produktu jest nieistotna).
W sytuacji, gdy Galeria Framky posiada wady, które nie są spowodowane uszkodzeniem paczki przez przewoźnika, wyślij do nas wiadomość na adres hello@framky.com, załączając zdjęcia, na których widoczne są defekty. Postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej z propozycją rozwiązania tego problemu.
Mam już Framky, co dalej?
Nie znalazłeś(aś) odpowiedzi na swoje pytanie?
Napisz lub zadzwoń do nas. Z przyjemnością odpowiemy osobiście!