Polityka zwrotów

Polityka zwrotów

Ogólne

Zapewniamy 100-dniowa polityka zwrotów, co oznacza, że masz 100 dni od otrzymania Frami na złożenie wniosku o zwrot.

Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś i w oryginalnym opakowaniu.

Aby rozpocząć procedurę zwrotu, należy skontaktować się z nami pod adresem support@frami.app. Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, wyślemy Ci etykietę zwrotną oraz instrukcje dotyczące sposobu i miejsca wysłania paczki. Artykuły odesłane do nas bez uprzedniego zlecenia zwrotu nie będą przyjmowane.

W razie pytań dotyczących zwrotu zawsze możesz skontaktować się z nami pod adresem support@frami.app.

Zwroty przesyłane są na adres:

Frami sp. z o.o.
Heliotropów 29/D3
04-796 Warszawa
NIP: 5213928409

Uszkodzenia i problemy

Prosimy o sprawdzenie zamówienia po jego otrzymaniu i niezwłoczne skontaktowanie się z nami, jeśli produkt jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, abyśmy mogli ocenić problem i go rozwiązać.

Wyjątki/artykuły bezzwrotne

Niestety, nie przyjmujemy zwrotów produktów z wyprzedaży.

Zwroty

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu poinformujemy Cię, czy zwrot pieniędzy został zatwierdzony, czy nie. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, otrzymasz automatyczny zwrot pieniędzy przy użyciu oryginalnej metody płatności. Pamiętaj, że może upłynąć trochę czasu, zanim bank lub firma obsługująca kartę kredytową przetworzy i zaksięguje zwrot pieniędzy.