Zapewniamy 100-dniowa polityka zwrotów, co oznacza, że masz 100 dni od otrzymania Framky na złożenie wniosku o zwrot.
Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś i w oryginalnym opakowaniu.
Aby rozpocząć procedurę zwrotu, należy skontaktować się z nami pod adresem hello@framky.com. Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, wyślemy Ci etykietę zwrotną oraz instrukcje dotyczące sposobu i miejsca wysłania paczki. Artykuły odesłane do nas bez uprzedniego zlecenia zwrotu nie będą przyjmowane.
W razie pytań dotyczących zwrotu zawsze możesz skontaktować się z nami pod adresem hello@framky.com
Zwroty przesyłane są na adres:
Framky sp. z o.o. Heliotropów 29/D3 04-796 Warszawa NIP: 5213928409
Uszkodzenia i problemy
Prosimy o sprawdzenie zamówienia po jego otrzymaniu i niezwłoczne skontaktowanie się z nami, jeśli produkt jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, abyśmy mogli ocenić problem i go rozwiązać.
Wyjątki/artykuły bezzwrotne
Niestety, nie przyjmujemy zwrotów produktów z wyprzedaży.
Zwroty
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu poinformujemy Cię, czy zwrot pieniędzy został zatwierdzony, czy nie. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, otrzymasz automatyczny zwrot pieniędzy przy użyciu oryginalnej metody płatności. Pamiętaj, że może upłynąć trochę czasu, zanim bank lub firma obsługująca kartę kredytową przetworzy i zaksięguje zwrot pieniędzy.